mandag 6. mai 2013

Nytt prosjekt

Da var jeg i gang med neste prosjekt, et flott bilde med påfugler.
Et broderi med ganske små sting og 61 forskjellige farger. Så ja dette blir det mye arbeid med.
Men blir nok veldig fint når det blir ferdig vil jeg tro.

------------------------------------------------------------------

Then have I started on the next project, a great picture with peacocks.
An Embroidered with quite small stitches and 61 different colours. So yes this is a lot to work with.
But will probably be very nice when it is finished





2 kommentarer:

  1. Hi Jannicke, Takk for at du besøker bloggen min, jeg har bodd i Stavanger fire år. Hva en vakker, men vanskelig prosjekt. Jeg kommmer nå og se hvordan det utvikler seg. sunny kisses from Rio, Alice

    SvarSlett
  2. Tusen takk for besøket, kommer nok til å følge med på bloggen din også :)

    SvarSlett