søndag 28. april 2013

En ekte Bergensk søndag

I dag har det vært en skikkelig grå søndag, skikkelig typisk siden vi skulle i konfirmasjon.
Joda bunaden kan være varm, men skjorten er ikke så tykk at det gjør noe. Er alltid på slike dager jeg tenker at nå må jeg få kjøpt meg cape, men blir alltid utsatt da.
Men ble en flott konfirmasjon med masse god mat :)

Vel hjemme så ville jeg gjøre siste del av broderiet og jammen meg ble jeg ferdig også, så nå er jeg godt fornøyd og synes bilde ble ganske så flott. Nå gjenstår det bare å kjøpe en ramme og få den opp på veggen

------------------------------------------------------------------

Today has been a real gray Sunday typical since we were in confirmation.
Sure norwegian costume can be hot, but the shirt is not that warm.
But was a great confirmation with lots of good food :)

Back home did I do the last part of the embroidery, so now I am very happy and think the picture was pretty nice too. Now it remains only to buy a frame and get it up on the wall






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar